PREZENTÁCIÓS TECHNIKÁK   

A prezentáció fő funkciójának legtöbben az információ átadást tartják. Valójában sokkal több lehetőség rejlik benne. Ez az egyik legerősebb eszközünk arra, hogy üzenetet adjunk át, változást indítsunk el. Csapatunkkal a meggyőző és hiteles prezentáláshoz kínálunk különböző fejlesztő képzéseket.

Az a célunk, hogy az üzleti eredmények bemutatásai, a projekthez kapcsolódó osztályok közötti megbeszélések, vagy az ügyfeleknek, partnereknek tartott prezentáció, startup pitch, elérjék kitűzött céljukat. Mindehhez arra is szükség van, hogy a résztvevőink ne szükséges rosszként, hanem lehetőségként, izgalmas és élvezetes kihívásként tekintsenek a prezentálásra. Ezt a szemléletváltást képviseljük és támogatjuk tréningjeinken és prezentációs coachingjainkon is.

prezentacio2

PREZENTÁCIÓS KÉPZÉSEINK

ELŐADÁSTECHNIKA TRÉNING

Emlékezetesség eszközei | Meggyőző struktúrák | Retorikai tippek | Storytelling | Pitch | Előadói jelenlét

Miként tud egy előadó egyszerre informatív, meggyőző és motiváló lenni? Mi a célratörő előadás titka?  A tréning célja, hogy ezen kérdések megválaszolásával a résztvevők a gyakorlatban használható eszközöket és technikákat sajátítsanak el, valamint fejlesszék előadói készségeiket. Szeretnénk elérni, hogy a prezentálás lényege ne az legyen, hogy beszámoljunk a tudásunkról, hanem hogy az információt mások számára érthető és befogadható üzenetté formáljuk.

 

PREZENTÁCIÓ DESIGN

Design alapelvek | Kreatív adatábrázolás | Folyamatábrázolások | Trükkök a PPT és Canva gyors használatához

A szemléltetőeszközök a befogadást támogatják. Amikor egy gondolatmenetet vizuálisan is elmagyarázunk, a hallgatóság azt jobban megérti. A képzéseink célja, hogy a résztvevők képesek legyenek letisztult, egységes és stílusos diasorokat létrehozni, melyek támogatják és emlékezetessé teszik az üzenetet. Olyan diaszerkesztési szemléletmóddal és technikai tippekkel ismertetjük meg a résztvevőket, amelyek a gyors és üzenetfókuszú prezentációkészítést szolgálják.

PREZENTÁCIÓS ANYAGOK

Prezentációs kontra prezentációs anyagok | Aktív figyelem | Koherens struktúra| Design alapelvek| Információból üzenet

Mi a különbség az előadót támogató prezentáció és a céges prezentációs anyagok között? Milyen alapelvek vezérelnek bennünket akkor, ha az anyagunkat a mi szavunk kíséri, vagy ha az önmagában értelmezhető anyagnak kell lennie? A képzéseink célja, hogy ezen kérdések megválaszolásával a résztvevők a gyakorlatban használható eszközöket és technikákat sajátítsanak el, hogy meggyőző, strukturált és a helyzetnek megfelelő prezentációt készítsenek el.

 

PREZENTÁCIÓS COACHING

Egyéni fejlesztés | Konferenciára és pitchekre felkészítés | Vezetői beszédek támogatása | Prezentációs anyagok elkészítése

A prezentációs coaching a személyre szabott felkészítést és fejlődést szolgálja, hogy üzeneted révbe érjen és másokat is inspiráljon. Támogatjuk egy konkrét konferenciára, vezetői beszédre, üzleti tárgyalásra való felkészülést. Bevezetünk a TED típusú beszédek világába. Mind az előadói készségek, mind a prezentációs design készséged megerősítjük, hogy megtaláld a hiteles és meggyőző előadói hangod.

 

IMPACT LAB - átfogó nyílt képzés a magabiztos prezentációért

   BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

A versenyképesség előfeltétele a szervezeten belüli együttműködés. Az együttműködés alapköve pedig a hatékony belső kommunikáció.
Olyan belső kommunikációban hiszünk, amely nem csupán információátadásról, hanem fontos üzenetek célba éréséről, emberek és csapatok összekapcsolódásáról, bizalom épüléséről, motivációról és inspirációról szól. A belső kommunikáció ezáltal a szervezeti kultúra alakítójává válik, s nagy szerepet játszik a kollégák elköteleződésében.

csop4

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS KÉPZÉSEINK

FEEDBACK-FEED FORWARD

Visszajelzés kultúrája | Erőszakmentes kommunikáció | Valódi párbeszéd

Az Y generáció különösen éhes a teljesítményéről való állandó visszajelzésre. A másoknak adott visszajelzés javítja az eredményeket, növeli a produktivitást és mély bizalmi kapcsolatot épít. A tréning során megtanuljuk, hogyan lehet igazán építő visszajelzést adni, s a szervezet kialakítja saját feedback-kultúráját.

 

HATÉKONY MEGBESZÉLÉSEK

Facilitáció | Időgazdálkodás| Döntéshozatal | Asszertivitás

A vállalati kommunikáció alapját megbeszélések képezik, mégis sokszor csak időrablóként tekintünk rájuk. A tréning során a fókuszált, valódi párbeszédre épülő megbeszélések módszertanát fedezzük fel, és praktikus facilitátori készségeket is elsajátítunk a buktatók áthidalására.

 

DELEGÁLÁS

Szükségletek | Motiváció | Helyzetfüggő vezetés | Vezetői gyakorlatok

A vezető és a csapattagok közötti kommunikáció alapja, hogy tisztában legyünk az elvárásokkal és saját szükségleteinkkel. Ezek megfogalmazása azonban nagy kihívás. A tréningen megtanuljuk azt kérni, amire valóban szükségünk van.

 

GENERÁCIÓK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ

X,Y és Z generációs ismeretek | Motiváló erők és szükségelek

Az X, az Y és a Z generációhoz tartozó munkavállalók nem élnek más dimenzióban, csupán különböző elvárásokkal érkeznek a munkahelyükre. Egymás megértése, a párbeszéd elindítása közelebb viszi a csapatot ahhoz, hogy megtalálják a hangot egymással, bármelyik generációhoz tartozzanak is.

 

KULTURÁLIS SOKSZÍNŰSÉG

Multikulturális környezet| Kulturális különbségek és azonosságok | Asszertív kommunikáció | Szükségletek és motivációk

Az azonos szervezeten belüli kulturális sokszínűség egy új dimenzióját jelenti a kommunikációs kihívásoknak. Hogyan tudjuk a legtöbbet kihozni egy diverz csapatból? Milyen szituációkban kell különösen figyelni arra, hogy hogyan kommunikálunk másokkal? Milyen különbségek hatnak ki a közös munkára?

 

HATÉKONY ONLINE KOMMUNKÁCIÓ

Közösségi terek online | Rítusok és szabályok | | Együttműködés

A hatékonyság érdekében a szervezeti kommunikáció nagy része online zajlik, azonban itt is veszik el a legtöbb információ. Hogyan tudjuk kihasználni a technológia adta lehetőségeket arra, hogy a kommunikációt megkönnyítsük? Milyen más szabályok érvényesek az online kommunikáció során?

 

   ÉLMÉNYEK ÉS KIHÍVÁSOK

Az élmények és kihívások során rögtön fejest ugrunk egy-egy feladatba, amit a csapatnak kell megoldania. Nincs hosszú bevezető, nincsenek elvont elméletek, a kihívó folyamat során a saját és a csapat erősségeire reflektálunk és abból vonunk le következtetéseket a jövőre.

elmenyek5

PROGRAMJAINK

 TEAMLAB

Csapatépítő másképp. Hozd össze a csapatot három alkalomra, hogy a legjobban megismerjétek egymás értékeit, erősségeit, szerepét a csapatdinamikán belül, s ezáltal azt, hogy hogyan tudtok egymással a leghatékonyabban kommunikálni.

 

 PROBLEM SOLVING CLINIC

A hagyományos problémamegoldás a problémára fókuszál. A tréning során egy lépést visszalépünk, s a probléma gyökerével is foglalkozunk. 4 óra alatt 4-szer váltunk szemléletmódot, s a folyamat végére megszületik egy megoldási javaslat.

 

 DESIGN CHALLENGE

4 óra arra, hogy kilépjünk a meglévő kereteinkből és más cipőjébe lépjünk. A Design Thinking módszertanára épített tréningen egy kreatív folyamat során tervezőkké válunk, s az új szemléletmódot átültetjük a szervezet olyan kihívásaira, amikor más igényeit kell kielégítenie.

 

 BRAINSTORMING BRUNCH

Reggeli kávé, hatékonyság, és az Impact trénerei által biztosított facilitált keret arra, hogy a csapat maga is meglepődjön, mennyire kreatív tud lenni. Egy intenzív, gondolatébresztő reggel arról, hogy milyenek is lehetnének az ötletelésről szóló meetingek.

 

elegant_icon

SZERETNE VELÜNK DOLGOZNI?